صفر تا صد خرید پنکک مناسب با پوست صورت
نوشته شده توسط : shaapaarak

پنکک یک وسیله آرایشی است که جنس آن پودری طور میباشد. بین خانم ها این سوال همیشه مطرح است که آیا خرید پنکک و استفاده از آن در آرایش واجب است یا خیر؟ پنکک همیشه در آخرین مرحله آرایش مورد استفاده قرار میگیرد و برای مات کردن یا فیکس کردن آرایش از آن استفاد میشود.

این روزا لوازم آرایشی متعددی در بازار موجود میباشد که هرکدام کاری مخصوص به خود انجام میدهند و تنوع آنقدر زیاد است که گاهی آدم را گیج میکند.

اما پنکک از لوازم آرایشی است که از قدیم بوده است و مورد استفاده قرار میگرفته. 

پنکک و کرم پودر جزء لوازم آرایشی است که خانم ها برای پوشاندن و کاور کردن عیوب ظاهری پوست مانند لکه های قهوه ای و تیره از آن استفاده میکنند. برای زیر ساخت آرایش از کرم پودر استفاده میکنند. خیلی از لکه های موجود روی پوست با کمک کرم پودر کاور می شود اما برخی از این نواحی قهوه ای بسیار تیره هستند و به راحتی پوشانده نمی شوند. بسیاری از میکاپ آرتیست ها می گویند در مرحله آخر استفاده از پنکک می تواند به پنهان شدن این لکه ها کمک شایانی بکند.

در این مقاله سعی کرده ایم مواردی را مطرح کنیم تا با کمک آن بتوانید در خرید پنکک مناسب خودتان موفق باشید و از محصولی که می خرید احساس رضایت کنید.

بهترین پنکک برای صورت شما میتواند با فرد دیگری متفاوت باشد. در نتیجه برای خرید پنکک موارد زیر را رعایت کنید تا مناسبترین پنکک برای پوست تان را خریداری کنید.

خرید پنکک

در خرید پنکک چه نکاتی را رعایت کنیم

در خرید پنکک سعی کنید رنگ آن را در تنالیته پوستتان انتخاب کنید تا هم کاور بهتری داشته باشد و هم به شما آرایش نچرالی بدهد. برای اینکه با کمک این ابزار آرایشی کمی برنز شوید از یک درجه تیره تر از پنکک مناسب پوستتان استفاده کنید. و برای اینکه با پنکک کمی صورت روشن تری داشته باشید از پنککی استفاده کنید که یک درجه از نرمال شما روشن تر باشد.

خانم هایی که پوست خشک دارند یا پنکک نخرند یا قبل از زدن پنکک صورت شان را با کرم های مرطوب کننده و آبرسان خوب ماساژ دهند تا خشکی برطرف شود. در غیر این صورت خرید پنکک مصادف با صدمه دیدن پوستتان خواهد شد. خشک بودن پنکک باعث خشک تر شدن پوست و ایجاد چین و چروک های بیشتر می شود. اما خانم هایی که پوست چرب دارند می توانند با خیال راحت خرید پنکک را انجام دهند و از این محصول آرایشی استفاده کنند. 

در خرید پنکک دقت کنید که درجه پوشانندگی بالایی داشته باشد تا بتواند لکها و جای جوشهای شما را از بین ببرد. در واقع پنککی که خریداری می کنید باید از مرحله تست پوشانندگی پنکک سربلند بیرون آید.

یکی از نکاتی که باید در زمان خرید پنکک دقت کنید نوع پوست شما است. پنکک را متناسب با چربی پوستتان خریداری کنید. در تولید و طراحی پنکک میزان چربی و رطوبت کنترل می شود. در نتیجه باید آن را متناسب با این ویژگی ها انتخاب کنید. 

در واقع پنکک ابزاری است که میتواند به سلامت پوست های چرب کمک کند. قرار گرفتن پنکک روی پوست چرب باعث می شود که چربی تولید شده توسط پوست کنترل شود و از بروز جوش و آکنه های بیشتر روی پوست جلوگیری شود.

اگر پنکک را از برندهای معتبر خریداری کنید روی پوست صورتتان بهتر می نشیند و آرایش شما را بهتر جلوه میدهد. 

استفاده از پنکک به خانمهایی که دارای پوست چرب هستند بیشتر توصیه میشود چرا که چربی پوست را متعادل میکند و در ماندگاری کرم پودر هم تاثیرگذار خواهد بود.

یکی از مواردی که هنگام خرید پنکک باید مورد توجه قرار بگیرد پد آن است. پد مناسب میتواند با ایجاد لایه نازکی از پنکک روی صورت پوشانندگی کاملی به پوست تان دهد.

در خرید پنکک به جنس آن دقت کنید. پنکک اصل باید بسیار نرم، مخملی باشد و بتواند روی صورت یک لایه آرایش ابریشمی ایجاد نماید. اگر هنگام خرید پنکک با نمونه ای مواجه شدید که مواد درون پالت سفت، زمخت و سنگی است بدانید که این پنکک کیفیت لازم را ندارد و پوشش کاملی را نیز روی پوستتان ایجاد نخواهد کرد.

اگر در خرید پنکک کوتاهی کنید و دقت لازم را به کار نبرید می تواند روی پوست شما لکه و کک و مک اضافه ایجاد نماید.

زیبایی مهم است اما داشتن پوستی سالم از همه چیز مهم تر است و هیچ چیز زیبا تر از داشتنن یک پوست سالم نیست. پس قبل از خرید هر لوازم آرایشی اول از همه به اصل بودن و باکیفیت بودن آن محصول دقت کنید. تا با استفاده از محصولات نامرغوب به پوست خود صدمه وارد نکنید. برای خرید پنکک هم این قضیه حائز اهمیت است. 

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه های معتبری مانند روبی سان پنکک اصل و با کیفیت خریداری کنید و دوست دار سلامتت پوستتان باشید.







:: برچسب‌ها: خرید پنکک , خرید پنکک روبی سان , روبی سان , خرید پنکک اصل ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: